Emme ♥

Alla inlägg under maj 2012

Av Emme ♥ - 31 maj 2012 20:08

Just nu skojjsar jag o Busse med Victoria 20 :D Det e fett kul 8DD

Men iaf... Har nt hunnit göe en header den här veckan som jag sa... Sorry c:

Nu orkar jag nt blogga mer! c8

Herrå! ♥


//      

Av Emme ♥ - 31 maj 2012 17:53

Heej hej! Här kmr ett snabbt inlägg från mobilen eftersom jag upptäckte att det var länge sen jag blogga! Kanske bloggar mer sen på kvällen om jag hinner, för jag o mamma ska iväg o jag ska klippa mig! :D

^^)

Av Emme ♥ - 28 maj 2012 18:26

Heeej! (;

Ska nog göra en ny design imorrn lr iaf ngn gång den här veckan! ;3 Jag tkr den är så ful! [Den som jag har nu] Släng gärna in en kommentar om vad ni tkr! Jag tkr iaf att den är för mörk för att vara nu på  våren/sommaren c:

Aja, det blir ingen mer bloggning idag eftersom att jag ska ut o skojsa med en kompis! :D Men vi ska till parken typ (i) Lr ngn stans iaf (i) Aja, herrå! ♥


     

Av Emme ♥ - 27 maj 2012 19:25

Heej! (; Sorry för dålig bloggning... c:

Kollade ni på Eurovision igår? Det gjorde jag iaf! Och.. yeey Loreen vann! ;3 Då blir det i Sverige nästa år!    Weey ;D Men aja... har ni märkt det här me Msp? :

 

  ↑ Den! :D Förut varre nåt annat... Kmr nt ihåg vad xDD

Aja...


Herrå!

//     


Ps; Kmr nog byta design snart... Den passar nt direkt till nu närre snart e sommar! (;




Av Emme ♥ - 25 maj 2012 19:26

Okeej... Det får bli Gadd! ♥ Även fast hon e kvar på Msp då, men hon ska sluta jätte snart... ;( Men vi va vänner förut men hon tog bort mig! ):


Aja... (: Ny design!

 

Hiss lr diss? ^^)



//     

Av Emme ♥ - 23 maj 2012 19:02

Den bästa bloggen är... Gadden.blogg.se


Såklart! Gaddi ee bäst ♥ (:

//     

Av Emme ♥ - 23 maj 2012 10:51

Heej hej (: Är hemma o är sjuk idag c: Därför det ser lite roligt ut är för att jag bloggar från min mobil! Och hörni kom ihåg att jag har en ny film! Se den o du kan vinna en present på önskelistan (: Aja, herrå!

Av Emme ♥ - 22 maj 2012 15:12

Vet nt om det funkar...

Presentation


Hej och välkommen till min Msp blogg! ^^ Jag hoppas såklart att du stannar kvar här, och lämna gärna en fråga eller kommentar ♥ Återigen, välkommen! :D

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om 1D (One Direction)? ♥
 1D är världens bästa, de e mitt liv (L)
 ÅH SJUKT SNYGGAA B))
 Väldigt fina röster (8)
 Sjukt bra :)
 Fina och bra på att sjunga ^^
 Bra
 Inte så bra...
 Dåliga
 SKIT DÅLIGA
 Jag hatar 1D. De förstör världen. T.o.m. värre än JB
 Vilka e One Direction/1D..? o.o

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards