Emme ♥

Direktlänk till inlägg 28 september 2012

HAHAHAHA GALLEN PÅ MSP XDD

Av Emme ♥ - 28 september 2012 19:52

Hahaa 8D

 

Först hade popee (nina pop) inga byxor sen hade jag nt det! :o

 

8D

 

 

Popee skämde ut sig lite .__.' 8DD

HAHAHAHAHA

Det var jätte kul :D

 

Msp
 
 
Ingen bild

annonym

30 september 2012 10:27

hur jävlig får mann vara och gilla movistarplanet.
de är ett himmla barnsligt spell. jag provadde att spela det men det var jäte tråkigt. mann har en gube och så kan man ha ett jur att matta
hur fånit som hellst

 
Ingen bild

StarAngelina

13 november 2012 17:53

Anonym, sluta skriva dumma saker! Man tycker olika fatta fettknopp o.o Lär dig stava 8D

Emme ♥

14 november 2012 18:58

Visst, herregud. hahaha, tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emme ♥ - 24 oktober 2012 19:00

   Haha nej omg va ful xD    När jag såg mattias snyggast 1 ^^    Jag och bästa Busse xD ♥ Länge sen ^w^    Min första design/header 8D Fuul .__.   När jag blev level 7 på Msp o.o   När de ändrade till påsk-tema på Msp och det ...

Av Emme ♥ - 23 oktober 2012 18:41

Det här kan vara mitt näst sista inlägg... :(Åh det här e ju bara för sorgligt :'( Men iaf... Imorgon klockan 19:00 kommer det komma upp ett inlägg med MASSOR av minnen från Msp. Tror jag :) Vi får se hur mycket det blir xD Men ännu en gång, ta...

Av Emme ♥ - 11 oktober 2012 19:55

Ja, som rubriken säger så kommer jag tyvärr sluta att blogga. Jag kanske börjar igen nån gång, eller gör en irl blogg :) Men jag vill bara tacka er såå mycket för att ni läst min blogg! (: ...

Av Emme ♥ - 4 oktober 2012 19:50


hej :) idag tog jag en spruta som gjorde ont :3 sorgliiigt va? (a)   fick en kommentar på mitt förra inlägg: anonym "asso vem bryr sig" tre saker. 1. Det där hade jag kämpat för, och jag var oerhört lycklig för att jag vann. Du behöver ...

Av Emme ♥ - 3 oktober 2012 19:40

Waoow alltså! Det här är heelt otroligt :) JAG KOM 1:A I AUTUMN IN THE CITY TÄÄVLINGEN (L) Heelt sjukt jao B) Är så glad :D Alltså VÄRLDENS STÖRSTA TACK till er som röstade, det betyder verkligen allt för mig! ♥   Kolla jag e vip (...

Presentation


Hej och välkommen till min Msp blogg! ^^ Jag hoppas såklart att du stannar kvar här, och lämna gärna en fråga eller kommentar ♥ Återigen, välkommen! :D

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om 1D (One Direction)? ♥
 1D är världens bästa, de e mitt liv (L)
 ÅH SJUKT SNYGGAA B))
 Väldigt fina röster (8)
 Sjukt bra :)
 Fina och bra på att sjunga ^^
 Bra
 Inte så bra...
 Dåliga
 SKIT DÅLIGA
 Jag hatar 1D. De förstör världen. T.o.m. värre än JB
 Vilka e One Direction/1D..? o.o

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards