Emme ♥

Alla inlägg under april 2012

Av Emme ♥ - 30 april 2012 18:33

Jag, Busse och min lillasyrra (Effet) har gjort en bild! xDD


Gillar ni den? (: Jag göör! xDD


//Emme    

Av Emme ♥ - 30 april 2012 17:31

Heej! (: 


Jag och Busse har varit ute och fotat liite! (Alla bilder e inte me) 

Här får ni se! :


       

Vi hade många fler, men vi valde ut några som vi redigerade! (: 


Herrå!  


//Emme (:  

Av Emme ♥ - 30 april 2012 13:49

Detta måste vara ett skämt! Jag och Busse har varit och kollat uppe där vi ska kolla på brasa ikväll... Men det finns ingenting där!   Tänk om det inte blir ngt! Då får jag och Busse och massor av andra av mina kompisar som inte får ngn brasa elr nånting! D: DÅLIGT xc 


//Emme    

Av Emme ♥ - 30 april 2012 10:17

Jag har glömt att säga att de här gubbarna:       (favoriit <--)          Har jag snott från Busse! xDD Det var det! Och juste... Dom här oxå:         Det var dom det! <'333


//Emme            

Av Emme ♥ - 30 april 2012 09:55

Heej! (: 


Just nu leker jag me Busse!   <-- Älskar den där smileyn! xDD  Men, men! Ikväll ska jag kolla på en eld <.< 

Ryktet säger att den är jätte liten! Då blir jag arg 8D Men aja, jag och Busse ska upp och kolla under dagen... Tror jag! D: 

Aja (: Bloggar mer senare xDD


//Emme   

Av Emme ♥ - 29 april 2012 19:40

Den där frågan fick jag igår. Den gjorde mig jätte ledsen och jag har svarat... Men du? Om det var du som skrev frågan? Varför inte bara säga det då till mig nu? Det skulle göra mig glad av att få veta vad jag gjort och vad jag kan förbättra av det! Så snälla ;( Gör det! ♥

  
Av Emme ♥ - 29 april 2012 19:08

Hej! Här kmr en skum bild xc:

   

Men aja, idag drack jag Milkshake till middan, som bestod av hamburgare och pommes frites ;c

Bild på Milkshake!

Orkade verkligen inte redigera! Sorry, för det (;



//Emme♥ 


Presentation


Hej och välkommen till min Msp blogg! ^^ Jag hoppas såklart att du stannar kvar här, och lämna gärna en fråga eller kommentar ♥ Återigen, välkommen! :D

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om 1D (One Direction)? ♥
 1D är världens bästa, de e mitt liv (L)
 ÅH SJUKT SNYGGAA B))
 Väldigt fina röster (8)
 Sjukt bra :)
 Fina och bra på att sjunga ^^
 Bra
 Inte så bra...
 Dåliga
 SKIT DÅLIGA
 Jag hatar 1D. De förstör världen. T.o.m. värre än JB
 Vilka e One Direction/1D..? o.o

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards