Emme ♥

Alla inlägg under april 2012

Av Emme ♥ - 11 april 2012 14:02

Jag är fängslad här, på "Mammas Jobb" Tur att jag kan läsa bloggar och läsa Hungerspelen   

Är kvar här till klockan fyra, och sen tar det 40 minuter att komma hem. Sen ska jag o mamma handla mat till ikväll och Glass


  

Mums ;D


Sen, när klockan är ungefär halv 6, kmr mamma laga mat o jag läsa Hungerspelen. Klockan 6 kommer vi att äta middag till kvart över 6. Klockan kvart över 6 kommer jag att gå o läsa Hungerspelen igen. Klockan kvart i 7 kommer jag att gå o spela Msp o kanske blogga lite mer. Klockan 8 kommer jag o mamma sätta oss vid teven o titta på dåligt program Nej! Det fär sa jag inte D: Vi ska titta på ett BRA  program ;c


Så tror jag att resten av min fängslade dag vara.



//Emme ^^)

Av Emme ♥ - 11 april 2012 12:46

Det blev "Rubrik saknas" på förra inlägget :s


Den skulle heta:


The Hunger Games/Hungerspelen (:


FAIL XD

Av Emme ♥ - 11 april 2012 12:41

 

The Hunger Games   Så 7kt bra   

Läser just nu andra boken "Fatta Eld"

Ska se filmen imorrn! (:


Kunde tyvärr inte redigera bilden, går inte på den här datorn ;c


//Emme ;D

Av Emme ♥ - 11 april 2012 11:08

En sak stör mig!   


DET SKADAR INTE ATT KOMMENTER, HÖRRNI?!

Jag har ca 5 läsare per dag & det är aldrig som någon kommenterar ;c


Förresten, jag vill säga en sak;


Emmysnygg, du vet hur mkt jag gillar dig? Elr hur? D:


//Emme

Av Emme ♥ - 11 april 2012 11:06

Ny Omröstning ._.


När det e 50 som röstat avslöjar jag svaret   Det kan nog ta ett tag   

Men aja, gissa på ni bara (:


//Emme ;D

Av Emme ♥ - 11 april 2012 10:32

Hej! Ja, just du. Ja, du där bakom datan som just nu läser min ohumoristiska blogg   

GHAHAHAHAHAHAHAHAH XDD


Men iallafall, om du nu läser min blogg, maila mig på Msp då! Emmet999 det e jag det   

Fördå ska du få några autosar av mig


OBS! Detta gäller de som läser bloggen 5-7 gånger i veckan ( Man kan ju läsa fler gånger per dag oxå, men, men)

De som inte alls läser min blogg, bara kom in här helt plötsligt och läser det här o tänker typ;

Yeey! Ett tillfälle att få auto (: Jag kommer kolla upp om ni gör det eller inte.. Och de som fuskar kommer jag anmäla!    Skriv gärna en kommentar oxå! ;D

Av Emme ♥ - 11 april 2012 10:26

Usch, usc, usch! Ska berätta om en pinsam grej, som hände igår;


Jag o mamma, var på ett badhus. Jag skulle gå på toa utanför ;c

Jag va jätte nödig, så jag glömde låsa!!!!!! DDDDD:

  

Det kom in en tjej som kanske var 30-35. Hon sprang snabbt ut & jag bah; Oopps!   

Nu blev det pinsamt! D:


//En Emme, som råkar ut för pinsamma grejjor D:

Av Emme ♥ - 11 april 2012 10:18

Tröök..!   Instängd i något slags fängelse som kallas "Mammas Jobb"


Varning för det!   

Ska jag berätta om alla dåliga saker på det här fängelset, vid namn "Mammas Jobb" ? Ja, det ska jag;


1. MAN KAN INTE SPELA MSP!   

2. Man kan inte göra bilder    (Azzå, Msp-bilder, man kan ju inte spela Msp. Man kan heller inte komma in på pixlr.com, pizap.com elr picknik *stavning, kmr inte ihåg varre heter ;c* )

3. Man kan inte göra headers ;(

4. Man kan inte spela nåra spel alls! D:


Så ni får nöja er med min trååååååååkiga bloggning, utan bilder, utan uppdateringar från Msp ;c

INTE KUL!   


//Emme D;


Presentation


Hej och välkommen till min Msp blogg! ^^ Jag hoppas såklart att du stannar kvar här, och lämna gärna en fråga eller kommentar ♥ Återigen, välkommen! :D

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om 1D (One Direction)? ♥
 1D är världens bästa, de e mitt liv (L)
 ÅH SJUKT SNYGGAA B))
 Väldigt fina röster (8)
 Sjukt bra :)
 Fina och bra på att sjunga ^^
 Bra
 Inte så bra...
 Dåliga
 SKIT DÅLIGA
 Jag hatar 1D. De förstör världen. T.o.m. värre än JB
 Vilka e One Direction/1D..? o.o

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards