Emme ♥

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Emme ♥ - 14 juni 2012 20:41

 

Header till Hanna col (:

Är jag duktig? :D


 

Av Emme ♥ - 14 juni 2012 20:18

Vänta... den kommer snart... åh himla lagg data x(

Här kmr den!

Men bajjs dator! :'((( Vänta... Den kmr snart...

Kom Igeen!    <--- Mitt tålamod, som snart rinner ut x[

Okeej. Detta är inte min favvo look på nån annan, absolut inte! Men jag gillar verkligen denna! ♥ Men jag hittar inte den looken jag letar efter... Så ni får nöja er med denna! ;

 

Jag älskar den looken! ♥ Så snygg (:


 

Av Emme ♥ - 14 juni 2012 20:07

Heej hej! (:

Har haft en riktigt härlig sommarlovs-dag idag! ^^)

Jag har:

1. Varit hemma hos Elleper02, varit på Max med hennes brorsa o pappa [ Jag skojjsade lite med hennes brorsa! :D ], vi lekte oxå med hennes grannes hund! ;D

2. Spelat match! :3 Jag, Aggi o våran kompis åkte tunnelbana dit o sen spelade vi mot ett lag... Vi vann med 3-1 (: Jag gjorde ett mål o två hörnor som två av mina kompisar gjorde mål på!

Sen efter matchen ville min tränare att alla skulle lägga en straff ._. Han gjorde det för att jag HATAR straffar och att jag ska lära mig att det är okej att missa, och jag att jag ska kunna lägga en straff utan att vara asrädd för att missa -___-

Det var det jag gjort idag! (:


 


Ps: snart kommer Dag 17! (: Eller är det 18..?

Presentation


Hej och välkommen till min Msp blogg! ^^ Jag hoppas såklart att du stannar kvar här, och lämna gärna en fråga eller kommentar ♥ Återigen, välkommen! :D

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om 1D (One Direction)? ♥
 1D är världens bästa, de e mitt liv (L)
 ÅH SJUKT SNYGGAA B))
 Väldigt fina röster (8)
 Sjukt bra :)
 Fina och bra på att sjunga ^^
 Bra
 Inte så bra...
 Dåliga
 SKIT DÅLIGA
 Jag hatar 1D. De förstör världen. T.o.m. värre än JB
 Vilka e One Direction/1D..? o.o

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards