Emme ♥

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Emme ♥ - 4 oktober 2012 19:50

hej :) idag tog jag en spruta som gjorde ont :3

sorgliiigt va? (a)


fick en kommentar på mitt förra inlägg:

anonym

"asso vem bryr sig"

tre saker.

1. Det där hade jag kämpat för, och jag var oerhört lycklig för att jag vann. Du behöver inte förstöra min glädje :)

2. Om du inte bryr dig, varför slösar du då din tid på att läsa min blogg?

3. idiot o.e

ALLTSÅ FATTAR DU INTE ATT DET DÄR VAR NÅT STORT FÖR MIG!?

Håll tyst och stick från min blogg så är du snäll.

Godkände inte kommentaren

 


Ps: Ni har väl inte glömt att det är kanelbullensdag idag? :) ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min Msp blogg! ^^ Jag hoppas såklart att du stannar kvar här, och lämna gärna en fråga eller kommentar ♥ Återigen, välkommen! :D

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om 1D (One Direction)? ♥
 1D är världens bästa, de e mitt liv (L)
 ÅH SJUKT SNYGGAA B))
 Väldigt fina röster (8)
 Sjukt bra :)
 Fina och bra på att sjunga ^^
 Bra
 Inte så bra...
 Dåliga
 SKIT DÅLIGA
 Jag hatar 1D. De förstör världen. T.o.m. värre än JB
 Vilka e One Direction/1D..? o.o

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards