Emme ♥

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Emme ♥ - 24 oktober 2012 19:00

   Haha nej omg va ful xD

   När jag såg mattias snyggast 1 ^^

   Jag och bästa Busse xD ♥ Länge sen ^w^

   Min första design/header 8D Fuul .__.

  När jag blev level 7 på Msp o.o

  När de ändrade till påsk-tema på Msp och det blev fett laggigt :o

   När Ellaper02 ragga killar hahahahaha minnen :D ♥

  När ingen såg mina filmer typ :(

   När jag förklarade varför jag var ledsen såg jätte många. Totalt 36 stycken o.e Men tack ♥

    :'(    :'(

Det var den värsta tiden när alla hatade mig.. :'(

   Älskling ;** Saknar dig som fan, mest i hela världen :( ♥

   När jag och Emma körde tävling xDD Saknar tiden :( Men hon vann D:

   Vi ska vara allra bästa, bästa vänner, vi ska vara så som vänner känner C) Älskar er <33

   Hahahahahahahaha ???

 

(L)

 

Jag älskar dig min allra bästa vän Busse (i) ♥ ;*

  När jag för första gången skickade in en film till tävlingen 8)

   HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Saknar fett mycket :D 8D ;*

   När Emma gav mig hela min önskelista. Tack så mycket gmn ;* (i)

 

                  HAHAHAHAHAHAH BÄSTA MINNENA MED EMMA :D LOL HAHAHA ((: ♥ ;* :D <333

   Emma den bästa :)

   Haha frågetecken?

   När jag fick över 200.000 fame (y)

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OMG :DD Katy Perry Kändis :D <333

             Jag och Emma på framsidan 8)) ♥

    Jag och Emma. Bästisar? <33

   Lol :D Bästa med Busse & Popee :D ♥    xDD    Haha 8D    HAHAHA Popee xDD ♥

   När jag vann look-tävlingen på Msp |B Underbaraste (L) <33 :P

   Wiihoo :D Högst upp jao ^^    (L)

   Sista. Statyn jag fick när jag vann :'))

Min lyckas symbol (a) 8D ;*

Njuut av alla minnen nu för nu kommer det att dröja en evighet tills det kommer ett nytt inlägg! Kanske aldrig mer :(

TACK ALLA, ÄLSKAR ER MEN HEJDÅ NUDÅ ;** :'( ♥

//Emme ;* ♥




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min Msp blogg! ^^ Jag hoppas såklart att du stannar kvar här, och lämna gärna en fråga eller kommentar ♥ Återigen, välkommen! :D

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om 1D (One Direction)? ♥
 1D är världens bästa, de e mitt liv (L)
 ÅH SJUKT SNYGGAA B))
 Väldigt fina röster (8)
 Sjukt bra :)
 Fina och bra på att sjunga ^^
 Bra
 Inte så bra...
 Dåliga
 SKIT DÅLIGA
 Jag hatar 1D. De förstör världen. T.o.m. värre än JB
 Vilka e One Direction/1D..? o.o

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards